YENİ' HABERLER:
Loading...

Google Yeni Canlı Yardım Servisi Helpouts'u Duyurdu

Google Helpouts

Google, sorduğunuz tüm soruları yanıtlayabilmek için geliştirdiği arama moturundan sonra, bilgisayar kullanıcılarının yardıma ihtiyaç oldukları alanda uzmanlar tarafından canlı ve videolu destek alabilmesi için yeni servisi Helpouts'u duyurdu.
Helpouts, kullanıcıların yardım alabilecekleri uzmanlarla canlı ve görüntülü olarak bağlanmasını sağlayan yeni bir araç. Eğitim, Kariyer, Moda, Güzellik, Sağlık, Ev ve Bahçe İşleri, Bilgisayar ve Elektronik, Sanat ve Müzik, Sağlık gibi alanların hepsinde kullanıcıların ihtiyaç duydukları yardımı birebir olarak uzmanlar ile görüntülü konuşma ile alabilcekleri yeni yardım platformu oldukça başarılı gözüküyor.
Google'ın pazarı olarak kullanılacak olan Helpouts servisine şirketler katılarak müşterilerinin ve diğer kullanıcıların sorunlarını profesyonel bir şekilde çözmeye ve yardımcı olmaya çalışacaklar. İlk başlangıç olarak Google tarafından 1000 şirkete davetiye gönderilmiş durumda. Şirket sayısı arttıkça daha da güçlenecek olan Helpouts servisi sayesinde, kullanıcılar herhangi bir problemini çözebilmek için canlı ve görüntülü olarak uzmanlara bağlanabilecekler.
Şirketlerin uzmanları tarafından verilecek olan yardımların ücretlerini şirketler kendileri belirleyecekler. Ücretli yardım servisleri olacağı gibi pek çok ücretsiz yardım servisi de Helpouts içinde bulunacak. Google ücretli yapılan yardım servislerinin her birinden ücretin yüzde 20'sini kendine alacak.
Google'ın yeni servisi Helpouts'un tanıtım videosunu aşağıdan izleyebilirsiniz.